mandag 28. november 2011

Vi har laget en liten nisse landsby.




Min samling av gamle nisser,har samlet i mange år.




I går lagde jeg og barna en nisse lands by på den ene kommoden her.Den har kirke,pepperkakehus,nisser,engler,juletre og eget sangkor.Ikea gardinene har blitt brukt som snø.Minstevimsen ville ikke i barne hagen i dag,han ville være hjemme å se på nisse byen sin.Lyser så koselig her på kvelden,flere av nissene er til å ha telys i så de lyser også...

Da står det stryking av juleduker på menyen her.

Husk min jule give away,trykk på bildet øverst til høyre om du vil være med:)

Dette er mitt bidrag til NIB sin juleutfordring Flere bidrag kan du se HER

Klemmer fra

10 kommentarer:

  1. Så utrolig koselig nisseby :)
    Vi skal prøve å få laget et koselig nissehus vi da, hvis jeg bare får tak i små nisser.
    Vi har arvet et lite nissehus med lys i etter bestefaren til samboeren min:)

    Ha en fin mandag:)

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  2. Så koselig du har gjort det :) Sånn kirke er så fint, min mormor hadde sånn og den er veldig JUL for meg. Herlig med nissebyen :) *♥*

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig!:) Skjønner godt at minsten ville være hjemme å se på byen sin;*
    Har også lagd en julelandsby..skal vise den senere:)

    Ha en fiiiin dag! Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig nisseby!

    Flinke dere har vært.Den kirka passet
    så godt inn! :)

    Her må vi nok også lage pepperkakehus..
    Får ta det litt senere... ;)

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin nisseby!!!!!!
    Koseleg med pepperkakehuset og kirka midt i blant:)

    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Så utrolig koselig liten landsby!! Skulle ønske jeg hadde plass til det også :) Kommer snart et pepperkakehus da, hehe :)

    Håper dere får en god uke :)

    Klem :O)

    SvarSlett
  7. så koselig med nisselandsby! og den deilige duften med pepperkakehuset:) hehe herlig! ha en fin fin dag!!! klem fra Yvonne =)

    SvarSlett
  8. Stilig nisseby! Skal lage en vi også, men venter litt enda ;)
    Klæm

    SvarSlett
  9. næmen så sjarmerende..)) bra jobba..))

    Lykke til i utfordringen...))

    ha en fortsatt fin 2. søndag i advent..:))

    SvarSlett
  10. HERLIG ♥
    For en fin stemning;)

    Klem Line

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails