torsdag 10. november 2011

Love Manuela.


Endelig på mandag dumpet boken til Manuela ned i postkassen her.Nå står den på plassen sin i tallerkenhyllen over kjøkken benken.Der står den lett tilgjengelig når jeg skal bake.Boken har nydelige bilder,og gode forklaringer.Nå er det bare å ta på seg forkle,og sette i gang med baksten.

Har planer om å vaske inni og utenpå kjøkken skapene i dag, så da får vi se om det ikke bare blir med praten.Er jo ikke lenge til første søndag i advent.

Ha en fin dag,og takk for alle gode ord dere legger igjen til meg,det varmer!!!

Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Fin bok, det er så artig med kokebøker, synes jeg og har en del;)
    Vaske utapå og inni skapene? Wow, det er kjedelig det, men må vel trå til jeg også....snart:)

    Klem fra Trine på en torsdag:)

    SvarSlett
  2. Nydeleg bok♥ So fint du har gjort det i hylla!!!!Likte kjempegodt dei tre boksene:)

    Har starta på nedvasken her også.Tek litt for kvar dag so eg ikkje skal verte so altfor lei....Men godt når det er gjort da;)

    Ønsker deg ein fin dag ☺
    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Travelt opptatt med og rydde og vaske her også. Men så godt der å få rydda en del før jula kommer. (Og huset stappes med nye ting.. hehe.

    Kjempe flott bok. Har ført den opp på min gaveliste til jul =)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails