torsdag 6. oktober 2011

Utfordring lappetepper.


Dette lappeteppet i tilda stoffer sydde jeg til prinsessa da jeg var gravid.Sydde også den rosa bamsen til henne.


Heklet og strikket dette lappeteppet for tre år siden.Disse to teppene er mitt bidrag til utfordringen "vis ditt lappeteppet" inne hos LIVSLYST.



Enda et old style julehjerte har blitt sydd.Tar 120 kr for et hjerte,ta kontakt om du er interessert.Hjertene er store ca 40 cm lange.Sydd av en gammel juleduk bakstykket er linstoff.Kan altså brukes hele året bare og snu det.Hjerte henger i en hamptråd,og en gammel sjarmerende knapp.


Ønsker du og delta på min Gi vekk trykk HER


Velkommen til Fryd & Forandring som ny følger her på bloggen.

Nyt torsdagen!!

Klemmer fra 

7 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Sikke mange skønne ting du laver.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente
    www.finus.dk

    SvarSlett
  2. Så flotte ting - flinkis :)
    Jeg gir meg ende over hva du rekker over..

    Ble litt ekstra bloggtid på meg med feber, bronkitt og senga et par dager.. Har IKKE tid, men når det først er sånn kan jeg jo kose meg med blogglesing :)

    Ha en skjønn dag!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  3. Heihei
    TAkk gor koselig kommentar..
    du kan seff bestille mammasmykke i de fargene.

    Send meg en mail du.
    lillhenriksen@yahoo.no

    Håpre å høre fra deg
    Flott blogg du har forresten,gleder meg til å titte mer på den

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  4. Hei og hopp :) da har jeg fått pakken jeg vant i din forrige giveaway! Kjempegøy :)ha en flott kveld - forresten kjempedeilige tepper du har laget :)!

    SvarSlett
  5. Så fine lappetepper:)
    Bra du fikk lyd på videoen!
    Ønsker deg en fin kveld videre!

    SvarSlett
  6. Nå er jo alt du lager utrolig fint! men jeg må jeg jeg likte tildateppet og bamsen utrolig godt! kjempesøte^^

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails