mandag 17. oktober 2011

Fotokonkurranse:)


Manuela med den herlige og inspirerende bloggen Mrs Hardy har en give away inne hos seg.Der kan du vinne et nettbasert fotokurs hos Divas & Dreams.Dette er noe jeg virkelig ønsker meg,og trenger sårt.Hadde vært gøy å blitt en god fotograf.Har du også lyst på et kurs kan du melde deg på hennes Give away HER

I går var jeg og vimsemannen ute og spiste deilig biff.Etterpå dro vi på kino,for å se Jo Nesbø sin hodejegerne..Har lest boken og filmen var like bra.Terningkast 6 fra meg...Råååå bra:)

Ønsker du å være med på min Give away trykk HER

Nyt ny uke alle sammen!!

Klemmer fra

1 kommentar:

  1. Takk for tips! Så koselig dere har hatt det da :-D Viktig å ta seg tid til slike ting :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails