søndag 2. oktober 2011

Dette er mitt bidrag til rosa sløyfe aksjonen.





Oktober er tiden for rosa sløyfe aksjonen.Manuela med den herlige bloggen Passion4baking har laget en utfordring.Vi lager cup cake med rosa sløyfe tema.Dette er mitt bidrag.Ønsker du og være med trykk HER

Så i dag har jeg bakt med barna,de har rørt i røren,og hjelpa til.Det mest populære var smakingen.Jeg har jo godt på kurs hos Manuela,men har ikke fått tak i utstyret til bakingen enda.Jernia her i Skien er tom for det meste etter at Manuela hadde kurs i Skien.Så da får en bruke den en har av utstyr.Hadde heller ikke ingrediensene til frosting.Så da ble det kremfløte på noen,og andre fikk melis,begge ble farget rosa.Jeg ønsker meg veldig denne maskinene så hadde ikke tid til å vente på¨at utstyret kom i hus,så da bruker en det en har for hånden:)

Kommer tilbake med oppskrift,og et godt tips til baking av cupcake.Har to trøtte og grinete barn her som trenger meg nå:)

Ønsker meg selv lykke til i konkurransen:)Kan vinne en kitchen aid.Jeg drømmer jo om en rosa en:)

Nyt søndagen og snart ny uke!

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Så nydelig bidrag:) Herlige rosa cupcakes, også det søte stativet da! Jeg fikk et sånt til bursdagen min, gleder meg til å bruke det:)

    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig kjære deg ! :-) Takk for tipset, for her skjønner jeg at jeg MÅ delta. Tenk å få en rosa kitchen aid i hus... *Drømme,drømme*

    SvarSlett
  3. Dette så deilig (og nydelig) ut :)
    Lykke til :)
    Klæm

    SvarSlett
  4. må først å fremst bare si tusen hjertelig takk for en så flott velkomst som følger av bloggen din! gjorde kvelden min ekstra fin <3

    flotte cupcakes du har laget!
    lurer på om jeg kanskje skal hive meg på denne konkurransen, går tross alt til et ganske viktig formål!

    flott blogg du har. gleder meg masse til å følge deg videre ;)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails