torsdag 27. oktober 2011

Har pyntet til Halloween !!!!!


Gresskar og spøkelses lys sammen med skjelett og tørket pynt har blitt dandert på et fat.
Minstevimsen elsker gresskar,skjelett,spøkelser og skumle saker så denne feiringen passer han mitt i blinken.Det meste her er kjøpt på europris.


Gresskar bøtta er fylt til randen med godteri så da har de små litt å velge i....I fjor var det så mange barn her at vi ble tomme for godteri...nå har jeg gardert meg.


Her er vårt mini skjelett (Thord).Han springer rundt her og roper knask eller knep,og skremmer lillesøsteren sin (Anneli) hun bare ler av han...Vi har sagt at han skal ha med seg gresskarbøtta rundt til naboene,og da får han godteri,men ikke før på mandag...Alle som har vært på besøk her i dag har fått bøtta hans i fanget med spørsmål om han kan få skummelt godteri ha ha!!Ikke lett å forstå dette når en ikke er 3 år en gang enda.Drakten og masken er også fra Europris.Syns han ser ut som en mini Jahn Teigen...


Hagenissen til minstevimsen har blitt byttet ut med dette skjelettet som har blinkende øyne.
Skjelettet mater han med kjeks,og det sitter ved siden av han og ser barne tv,for en merkelig unge jeg har fått ha ha!!

Jeg og mannen min skal på Halloween party i morgen...Tenkte å ta med meg dette blinkende skjelettet..

Feirer du Halloween?

Ha en fin helg!!

Klemmer fra

8 kommentarer:

  1. Så koselig du har pyntet, jeg har en datter på 8 som gleder seg veldig til Halloween:)

    Håper dere får en fin feiring:)

    SvarSlett
  2. Godt at det er flere andre som er i Halloweenmodus om dagen også!:-)
    Herlig liten Jan Teigen der ja:-)!
    Kos dere på Halloweenparty imorra, jeg elsker å kle meg ut, så jeg tror at jeg snart må arrangere et halloweenparty selv:-)

    Og ang det bildet med spøkelse under her så er jeg kjempefacinert av sånt. Farmor hadde også et slik bilde, og jeg elsket å høre henne fortelle om det. Yndlingsserien min (vel, en av de;-) er Ghost wisperer:-)

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Hihi, nifsevimsen!

    Skal passe på å kjøpe inn godterier i år jeg også, i fjor hadde jeg helt glemt av det. Vi feirer jo ikke ennå, så da er det kanskje ikke så lett å huske på. Men regner med det blir litt trasking fra dør til dør når Tomander blir eldre.. :)

    God helg til deg og dine!!

    SvarSlett
  4. Hejsa.
    Så flot du har pyntet til Halloween.
    Flot blog du har.
    Ønsker dig en god week-end.
    Knus Hanne Bente
    www.finus.dk

    SvarSlett
  5. Så flott du har pyntet. Og så fin minsten er :-)

    SvarSlett
  6. Så hærlig liten skjelett barn ;)hihi.
    Ikke noe ivrig feirer av denne dagen enda. Men kommer nok. Nå blir jo også storebror redd for alt slikt og synes det er skummelt, så tenker at utelysa skal skrus av og plakat med denne reglen henges opp på dørklokka. Så vi slipper liten gutt med mareritt.. (Han er livredd for den teite elefanten i eventyrfabrikken... )

    Tusen takk for det kjempe koselige besøket av dere sist mandag (Har vært avgårde noen dager så ikke fått svart deg) Koser meg i ditt selskap, og disse barna kan man ikke kontrolere de er som de er, kjenner til det :)

    Ønkser deg en flott helg.

    klem

    SvarSlett
  7. Ja, ha ha, ser ut som dere er klare, ja. Blir en liten tur ut på mandag for åtteåringen vår også.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails