torsdag 13. oktober 2011

Home & Cottage nyheter i heimen!



Var en liten tur innom H&C her om dagen,og det ble med noen saker også denne gangen.Det er utrolig mye fint de har fått inn der nå,og de har til å med gitt ut ny bok.Denne boken står på min jule ønskeliste.Dette fatet har jeg pyntet med ting som jeg hadde fra før,syns det ble litt høst stemning på bordet nå.Fatet passer godt til den nye sofaen,


Kjøpte også denne skjønne tre skuffen,hadde planer om å henge den på veggen,men det var ikke mer plass på kjøkkenet hi hi.Nå står den på kjøkkenbenken fylt med deilige oljer,og annet mat stæsj.Kan hende den kommer opp på veggen etterhvert,er jo en skjønn sette hylle dette her.

Formen er ikke på topp her så må ta det med ro.Akkurat nå er sofaen min beste venn.Må ha noe i hendene så jeg ligger faktisk å hekler hi hi:)

Velkommen til Renate som ny følger her på bloggen.

Ønsker du og delta på min Give away trykk HER

Nyt kvelden og snart helg!!

klemmer fra

5 kommentarer:

  1. Så skjønn skuff - hvor mye kostet den?

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Stilig den skuffa!!!

    God bedring♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har kjøt deg:) Merkelig hvor mye glede slike små interiørkjøp gir:) Nydelig pyntet fat og skuffehyllen var bare helskjønn!! Den må du henge på veggen, det kommer til å bli så fint:) Jeg er heller ikke helt i laget for tiden..så det er sofaen og heklenålen på meg også;) Må ha litt galgen humor oppi det hele:) Ønsker deg en god helg. Håper du føler deg bedre i helgen:) Gode klemmer fra Ellen.

    SvarSlett
  4. Velkommen som følger hos meg :-)
    Åhh for noen fine innkjøp fra H&C. Den skuffen/hylla var kjempe stilig. *ønske seg* ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett
  5. God bedring! Så du det bordet de har på H&C? I rekved, lyst 120x120? Jeg lurer på om jeg må ha det jeg. :0)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails