onsdag 12. oktober 2011

Mamma smykke:)


Disse søte flaskene kjøpte jeg på nille 70% tror jeg betalte 20 kr for alle tre.

Har kjøpt meg det søteste mamma smykke.Den blanke engelen er meg og under henger to engler,en rosa og en blå ett for hvert av barna mine.Smykke er laget av maligima du kan besøke hennes blogg HER

I dag for jeg besøk av Rita min barndoms venninne.Hun har flyttet til Hamar,og det er ikke ofte vi ser hverandre lenger.Gleder meg til skravlings med henne.

Ha en fin onsdag:)

Bli gjerne med på min Give away HER

Klemmer fra

4 kommentarer:

  1. Nydelig smykke! Skravlings er godt for både kropp og sjel :-)

    Kos deg - klem Siv

    SvarSlett
  2. Kos deg med hyggelig besøk. =)
    Så artig å se at du hadde det fint på malekurs også.
    Klem =)

    SvarSlett
  3. Jeg er simpelthen vild med din blog så har givet dig en blog-award. Måske gider du have den måske ikke men du har fået den fordi jeg synes du fortjener den

    SvarSlett
  4. Nydelig smykke, er jo noe alle det samme som jeg har =) Man bærer det jo så stolt =D

    Er jo snart på tide at du kommer på en liten lunsj her hos meg, hvordan er er neste uke for deg? Har planer tirsdag og torsdag, men ellers ledig..

    Ha en fin fin helg.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails