mandag 3. oktober 2011

Beste oppbevarings tips!





Tusen takk til alle dere som har stemt på meg!!
Jeg vant månedens utfordring inne hos foreldremanualen.Vi skulle sende inn vårt beste oppbevaring tips,og dette var mitt bidrag.Har satt inn et bjørketre på prinsesserommet,her henger sko,kjoler og smokker.Jeg leter hele tiden etter forsvunne smokker,men nå har jeg alltid  en i nærheten av sengen.
Om du vil se flere tips trykk HER

Nyt ny uke!!

Velkommen til Junirose88  som ny følger her på bloggen.

Klemmer fra

10 kommentarer:

  1. Gratulerer! Kjempegøy at du vant, jeg stemte på deg for jeg likte det originale ved denne ideen, så det var bare utrolig kult at ditt bidrag ble vinneren, vel fortjent snuppa! *♥*

    SvarSlett
  2. Grattis med seieren :-) Artig og smart tips :-D

    Ha en flott dag - klem Siv

    SvarSlett
  3. Gratulerer, kjære deg!
    Så gøy med en slike utfordringer.. Har ikke fått med meg denne en gang at du var med, ellers så hadde du fått min stemme! :)


    KLEM til deg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Så utrolig oppfinnsomt og stilig funnet på, du fortjener helt klart 1. plass!:))
    Ha en flott dag.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Grattulerer så mye.
    Kul og oppfinnsom oppbevaring:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med seieren!!! Så gøy da!! :) Ha en finfin uke :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer!
    Utrolig stilig! Mon tro om mine katter hadde sett på en slik stamme som sitt klatretre fremfor oppbevaring for matmor? ;)

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse :)

    Klem

    PS: Ny konkurranse hos meg ;)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails