mandag 3. mars 2014

Vårt soverom






God morgen dere:)

I dag kommer noen bilder fra vårt soverom.Nib jentenes utfordring denne måneden
er soverom,og dette er mitt bidrag.Vil du se flere flotte soverom eller delta selv trykk

En gammel dør fra plassen min bestefar vokste opp har blitt vår senge gavel.Har
i mange år lett etter en speil kommode,og ble så glad når denne dukket opp på
finn.no.På kommoden står nytt å gammel i skjønn forening akkurat som jeg liker det.
Den rosa puten og skinnet er fra Bohus.
Maleriene har jeg malt og de finner du HER

Nå står trening på timeplanen vi blogges:)

Jeg drar forresten til Stockholm om 4 dager,og tar gjerne i mot tips om
hva jeg bør få med meg.

Nyt dagen!!

Klem
 

9 kommentarer:

  1. Hei;)
    Kjempefit soverom;) Likte døra som sengegavl og ikkke minst fargen;)
    En sånn speilkommode ønsker jeg meg.......

    God mandag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Digger skinnet du har på senga :) Du har en søt stil :)

    SvarSlett
  3. veldig fint soverom! elsker bildene!

    Fineste mandag ønskes deg, søte!
    ♥klemklem

    SvarSlett
  4. Nydelig soverom!
    Digger fargen på seng og nattbord!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  5. Nydelig soverom.
    Herlig detalj med døren som sengegavl.
    Lykke til!

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  6. Herlig soverom. Deilig stemning, lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  7. Det var et nydelig soverom <3
    Elsker fargen på den gamle døra,
    den skapte kjempefin stemning til rommet:)

    Lykke til snuppa!

    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Det var et lekkert soverom :)
    Ser du både har vært på tur, og at flokken din har vært syke, men håper på bedring og at det har vært en god helg nå :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails