søndag 2. mars 2014

Stor palme er kommet i hus.



Hei høpp!

For 14 dager siden kom denne flotte palmen i hus.Har lenge ønsket meg en slik,
men syns prisen har vært for høy.Nå hadde plantasjen tilbud,og da slo jeg til.
Husker ikke om det var kr 699 eller kr 799 potten fulgte også med.
Enn så lenge har den fått plass i kosekroken.Her skal jeg med tiden få meg
en god stol,og en leselampe.Den gamle stolen med skinnet på er kun sukkertøy
for øyet,og ikke akkurat en stol for avslapping.

Tar gjerne i mot tips om vanning av denne planten??
Ønsker deg en fin søndag!!

Velkommen til Cecilie som ny følger her på bloggen.

Klem

5 kommentarer:

  1. Stilig palme . Sånn kunne jeg og tenkt meg , men jeg er lite flink med blomster , så frister lite å kjøpe en så dyr plante om den tar kvelden etter et par uker ! Må den ha mye stell ? Og vann?
    Fint skilt også forresten :-)
    Ha en fin søndag !

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vet ikke...Ikke særlig god med blomster selv,men
      denne skal stelles etter beste evne:)

      Nyt ny uke!!

      Klem -L-

      Slett
  2. Kjøpte men en nøyaktig samme i dag, men nå er dem til 399 ikke 699 på plantasjen :)

    Gjør utrolig mye med litt grønt i stua, veldig fint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da skulle jeg ha ventet 14 dg skjønner jeg:)

      Klem -L-

      Slett
  3. Så fint et ble! Så elsker jeg family rules skiltet du har i bakgrunnen. (det er bestselgeren i nettbutikken min).
    Ha en fin dag!
    Nina

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails