onsdag 19. mars 2014

DIY Lag en potteskjuler av en papirpose.




God morgen dere!!

I dag viser jeg deg et nesten gratis tips til potteskjuler.Har du urtene dine stående
på kjøkkenet er det veldig fint å bruke dette,eller skal du dekke et bord.
Jeg har brukt gratis posene på søstrene grene.

Du trenger:

1 stk Papirpose
Litt hyssing (Min er fra festfabrikken.no)
Litt pynt (min rustne stjerne er fra Live)

Brett ned papir posene et par ganger,og dander den rundt plast potten.
Fest på hyssing,og heng på ønsket pynt.

Voila en ny tøff potteskjuler!!Kanskje har du alt du trenger liggende hjemme
som meg.

Nå skal jeg få kjørt barna i barnehagen,og kommet meg på trening.Prøve
å komme meg i gang igjen etter en uke med sykdom i hus.

Ønsker deg en strålende onsdag!!

Hobbyvimsa finner du på facebook og instagram for daglige oppdateringer.

Klem

8 kommentarer:

  1. Enkelt og stilig! ♥ Ha en fin dag! ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant Monica:)

      Nyt dagen!!

      Klem -L-

      Slett
  2. Så genialt billig og enkelt!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant Maia:)

      Nyt dagen!!

      Klem -L-

      Slett
  3. Det er genialt, hvis jeg ikke har potte som passer pleier jeg og surre gråpapir rundt plastpotten:-))

    Jeg har ikke hørt om andre som får virusvarsel hos meg... Det var nytt, men skal forhøre meg litt jeg:-)

    SvarSlett
  4. Takk for tipset! :)
    Enkelt, rimelig og stilig <3

    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails