søndag 16. mars 2014

Her finner du nydelige barneklær [Mitt lille englebarn]


>

Hei høpp!!

Håper søndagen har vært fin så langt.Her har vi hatt deilig frokost med kokte egg,en
skikkelig søndags frokost altså.
Før jul var jeg så heldig å vinne en konkurranse på facebook siden til Mitt lille englebarn.
Vant et gavekort på 800 kr tror jeg det var.Kjøpte en tunika,bukse,hårspenne og en kjole.
Utrolig myke og gode klær,og dette er virkelig kvalitet.Kommer til å kjøpe mer av dette
i fremtiden.De har klær til både gutt og jente å mye lekker hårpynt.
Anbefaler disse klærne på det varmeste,og
du kan besøke nettbutikken
  HER

Har prøvd i flere måneder å ta bilder av min treåring,men det er ikke enkelt.Denne 
jenta er Anneli vil ikke:)Ikke gøy å sitte stille på kommando så dette er de beste
bildene vi fikk til.

Nyt søndagen!!

Takk for alle fine kommentarer dere legger igjen til meg.

Klem

1 kommentar:

  1. Hahaha! Ler av innlegget ditt under.. JA, jeg angrer for at jeg ikke ble med.. Ååååh.. rosa hansker, og rosa aaalt.. Jeg hadde vært i himmelen. Så fin Anneli er, og fine klær :-D Synes bildene ble fine jeg.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails