fredag 14. mars 2014

Nydelig papir fra STRAND




Gaven blir perfekt med nydelig hyssing fra festfabrikken


Har til å med brukt papiret i maleriene mine.
Maleriene ligger for salg HER

For noen uker siden besøkte jeg festfabrikken i Brevik for første gang.Der fikk jeg med
meg dette nydelige gavepapiret.Det finnes i mange forskjellige motiv,men jeg valgte sommer-
fugler og insekter.Papiret er miljøvennlig og er sertifisert klimanøytralt.Det er Unni Strand som
står for design,og du kan besøke hennes Eplabutikk HER Der finner du mange andre flotte produkter
også.

Vi har hatt omgangssyken i hus over en uke nå,og det er kun vi jentene som har vært syke.
Håper vi er ferdige nå,og at gutta slipper unna.Føler meg bedre i dag,men har ikke spist på
2 dager så ganske slapp.I dag er det kakedekor kurs med fineste Tonerosedesign i Brevik
så skal prøve å få kommet meg dit.I går kveld kl 22.00 sto jeg å bakte kake til dagens kurs.
Ligger to flate kaker på kjøkkenet som jeg får prøve å pynte på:)
Har gledet meg lenge til dette så håper jeg kommer meg avgårde.

God helg!!

Klem

2 kommentarer:

  1. Gavepapiret fra Strand er bare helt lekkert! Jeg endte opp med det i fjær jeg da *elsk*

    kos deg på kurs med fine Tone :)

    Ønsker deg en aldeles nydelig helg :)
    Her er det beina på bordet og hvitt i glasset *deilig*
    Smil og klem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så hyggelig at du likte papiret mitt og takk for at du skrev om det!
    Så nydelige farger du har malt med!
    Ha en riktig god helg! (Håper du fikk med deg kurset.)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails