torsdag 27. mars 2014

To nydelige bord fra Søstrene Grene




God dag dere!!

Har lagd en lese/kosekrok her,og i dag har jeg ventet på lyset,for å få tatt noen
bilder.Måtte bare ta bilder uten at lyset kom,grått og trist vær her i Skien nå.
Har kjøpt meg to nydelige bord på søstrene grene.Disse kommer i tre forskjellige størrelser,og
 mine er liten og mellomstor.Prisen var heller ikke til å bli lei seg av lite bord kr 199,og
mellomstort kr 369.Nå mangler jeg bare en god stol og litt godt lese lys så er jeg i mål.
Ønsker meg Eames gyngestolen men nesten 5000 kr for en plast stol er litt crazy syns nå jeg.
Det blir nok en fra brukten som jeg får gi litt kjærlighet.Kobber skålen på bordet er også
fra søstrene grene.Det massive tre fate er et kupp,og en liten DIY som jeg skal fortelle mer
om i morgen.Så ta turen inn til meg igjen da.

Bordene får du forresten i mange forskjellige farger,og jeg valgte grå og lyseblå.

I dag maler jeg bilder og legger ut nyhetene i mitt verksted HER

Nyt dagen!

Klem

3 kommentarer:

  1. De bordene er kjempefine. Synd vi ikke trenger noen...

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan ikke bare kjøpe må ha bruk for det også.Lenge siden vi har hatt noe
      nytt her så veldig gøy med litt nytt.Disse har jo også en fin pris:)

      Nyt ny uke!!

      Klem linda

      Slett
  2. hei hvilken høyde er det på bordene? vurdere å kjøpe men lurer på hvilken høyde de er

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails