lørdag 15. mars 2014

Kakedekor kurs med fineste tonerosedesign på festfabrikken i Brevik.


Vi ble møtt med nydelig pynt i lokalene til festfabrikken


Her var utstyret tenkt igjennom til den minste detalj.


Til å med plasthanskene var rosa du kan angre på at du ikke var med Divamamma


Flinke Tone lærer oss kakekunsten.


Litt snacks må til under bakingen.Sjekk den søte boksen til melisen.


En herlig gjeng med damer/jenter som viser stolt frem kakekunsten sin:)
Takk for en super dag alle sammen.

Her er alle kunstverkene ferdig:)

Er så glad jeg fikk kommet meg på kurs i går.Alt var perfekt og jeg stor koste meg.
Lokalene til festfabrikken er jo bare fabelaktige,og fine Lise stråler med sin tilstedeværelse.
Lærte mye og ble inspirert til å prøve meg selv.Tonerosedesign er en super dame,og flink
til å lære bort.Takk for en super dag alle sammen dette var gøy.Anbefaler alle å ta seg
en tur på kurs med Tone:)

Har åpnet på kaken min i dag,og det gjorde vondt i sjelen ha ha.Jeg er så stolt
av kaka mi at det nesten er skammelig:)

Nyt lørdagen!!

Klem

7 kommentarer:

  1. Så heldig du var som fikk anledning til å være med på kurset,kakene ble jo helt fantastiske,rene kunstverk,forstår gått at det var tungt å åpne kaken.gleder meg til å se dine fremtidige kakekunstverk,ha en strålende lørdag,klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ja dette var så gøy..ja håper de ser slik ut i fremtiden:)

      God helg!!

      Klem -L-

      Slett
  2. var nok ett knallkjekt kurs, og for noen kaker dere har laget, urolig flotte :-)

    SvarSlett
  3. Den kaka de var jo knall stilig! Også i grønn da... *elsk* Et sånt kurs som dette hadde jo vært super moro å vært med på. Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Du hr såvisst lov til å være stolt av den kaken der. Rålekker! Det så moro ut :)

    SvarSlett
  5. Ser gøy ut dette! Å en fantastisk kake ble det!

    SvarSlett
  6. Dette så veldig gøy ut! :)
    Dere var virkelig flinke - Alle kakene ser lekre og delikate ut <3
    Hehehe . . Jeg skjønner at det var vanskelig å åpne en så flott kake, men den var vel god? ;)

    Ha en trivelig helg!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails