onsdag 26. mars 2014

Sy leker til barna selv del 4




For en stund tilbake viste jeg frem lekene jeg har lagd til barna mine.Glemte
det bort litt,men her kommer fortsettelsen.

Den øverste kaninen er sydd av et hvitt håndkle,og litt lilla ikea stoff.
Den nederste er prinsessen på erten som ikke har fått noen seng enda.
Kroppen er sydd på maskin,og kjolen er sydd for hånd.Den lille
kronen er sydd med bitte litt gull stoff.
Oppskriften på kaninen og prinsessen finnes i Tilda bøkene til Tone
Finnanger.

Vil du se de andre lekene jeg har sydd finner du de HER

Nyt dagen!

Klem

2 kommentarer:

  1. Supersøt kanin og prinsesse på erten;) Så du mitt blogginnlegg om min natt som "prinsessen på erten(e)"?

    Flotte bilder i innelgget under;)

    Nyt vårdagene ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Tusen takk for fine ord Ann-Mari

    Nyt ny uke!!

    Klem Linda

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails