mandag 31. mars 2014

Marmorbordet fra 80 tallet har fått en make over.



God morgen dere!!

Her herjer det fortsatt sykdom i hus.Anneli er sendt i barnehagen,men nå er det storebror
sin tur.Håper snart all sykdom er ute av dette huset,for nå er jeg lei.Vi har vært syke på tur
de siste tre ukene.Både influensa og omgangssyke.

Innimellom all sykdom fikk jeg gitt det gamle marmorbordet litt kjærlighet.
Vasket med salmiakk vann,pusset og malte et strøk med grunning.Avsluttet
med tre strøk maling.Denne gangen falt valget på lys grå,passet perfekt til marmoren
da det er litt grått i den.

Brukte lady supreme finish silkematt.
Nøytral fargekode:9911/S2500-N

Ble veldig fornøyd med resultatet selv:)

Nyt ny uke!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Hvor kan jeg faa kjopt makne gardiner?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!!

      Gardine er kjøpt på Hansen & Dysvik for noen år tilbake;)

      Klem linda

      Slett
  2. Stilig!
    Selv om jeg fortsatt ikke er tatt av marmortrenden, er det kult hos andre ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kunne tenkt meg marmor over hele huset:)

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails