fredag 28. mars 2014

En skatt fra fretex og en liten DIY




God morgen dere!!

Da er helgen her igjen,ukene bare flyr unna,og plutselig er helgen her igjen.
Formen har ikke vært så bra de siste månedene så det har blitt lite maling,men
denne uken har jeg malt mange nye bilder som du finner HER

I går lovte jeg å vise frem mitt siste fretex kupp.Et massivt eike fat ble med meg hjem.
Det ble omhyggelig vasket så malte jeg en grå kant rundt.Syns selv det ble kjempe fint!!
Er ikke alltid så mye som skal til.Nå har jeg et nytt fat til kr 25,og det kan jeg like.
Fatet pryder nå mine nydelige bord fra søstrene grene.

De siste dagene har jeg pusset opp et marmorbord fra 80 tallet.Håper det kommer
litt sol i dag så skal jeg få tatt noen bilder,og vise deg.

Prøve å få kommet meg på trening når barna er i barnehagen.Skal også innom
noen brukt butikker å lete etter en stol.Vaske litt golv,og klargjøre til taco fredag.
Nok å gjøre i dag altså.

Ønsker deg en fin helg!!

Klem

4 kommentarer:

  1. Fint:)ei fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og ha en fin ny uke!!

      Klem Linda

      Slett
  2. Supert fint fat! No vil eg og ut og leite etter liknande :) God søndagskveld :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja tror det finnes mange av disse der ute,lykke til:)

      Nyt ny uke!!

      klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails