lørdag 29. mars 2014

Min personlige tolkning av trendene for 2014




God morgen dere!!

Da har stolen kommet på plass i kose/lesekroken.Ble en gammel norsk klassiker,
fant denne hos skrot Tor til en femtilapp.Mannen var ikke like fascinert,og mente
denne burde ligget på søppeldyngen.Jeg snur det andre øret til,og hører ingen ting:)
Nå har jeg en god stol å sitte i som oser sjarm.Kanskje den blir både malt og trekt om
etterhvert.

Som dere allerede vet liker jeg å blande nytt å gammelt.Noe du ser godt på dette bildet.
Elsker bordene fra søstrene grene om jeg ikke fikk sagt det nok i går.Her er tre,pels,
kobber,gull,litt nytt og gammelt i skjønn forening.

Her kan jeg sette beina høyt,og kose meg med en god bok å kaffekoppen.

Dette er mitt bidrag til konkurransen inne hos NIB jentene som heter
personlig tolkning av trendene for 2014.Vil du delta eller se flere flotte
bidrag trykk HER 

Har vært oppe med syk Anneli i natt.Nå står jeg på farten til malerkurs med flinkeste
Cecilie Sundfær.Tror dette er mitt 5 kurs,og det er like gøy hver gang.Er trøtt som
en dupp,men får i meg en del kaffe,og håper jeg klarer å holde fokus utover dagen.
Kanskje blir det noen bilder fra kurset på instagram i løpet av dagen.Så ta en titt innom der
@hobbyvimsa

Nye maleri er lagt til i mitt verksted HER

Nyt lørdagen med eller uten sykdom i hus!

Klem

6 kommentarer:

  1. Dette var flott❤️ synes og bordene fra SG er fiiine! Lykke til utfordringen og ha en fin dag😊
    Her våknet jeg til 5-åring som hadde spydd over badegolvet..
    Klem Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Uff håper det har blitt bedring hos dere.Her er det guttungen sin tur,og jentungen
      er sendt i barnehagen.Nå vil jeg ha et sykdomsfritt hus snart:)

      Nyt dagen og god bedring hos dere:)

      Klem Linda

      Slett
  2. Så flotte bilder, og en herlig krok:))
    Likte stolen kjempegodt jeg, og bordene er knallfine!!

    Lykke til:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Line:)

      Nyt dagen:)

      Klem Linda

      Slett
  3. Svar
    1. Tusen takk for fine ord:)

      Nyt dagen:)

      Klem Linda

      Slett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails