onsdag 5. mars 2014

Pakker for en helg i Stockholm





Hei høpp!

Her pakkes det til en weekend i Stockholm.Det er så luxus med barnefri fra
torsdag til mandag,og gjett om det skal nytes til det fulle.Sove lenge og bare
tenke på seg selv,og gjøre det man vil.Vi drar til Oslo i morgen siden flyet går
tidlig på fredags morgen.

Planen var å bruke den store kofferten min,men fikk raskt beskjed om at vi ikke
skulle være borte en uke,og jeg fikk ta med meg minst mulig.I går dro jeg til byen
 og fikk tak i en litt mindre trille koffert,og en STOR håndveske så da skal jeg klare
meg allikevel.Jeg pakker alltid med meg for mye,og skjønner ikke hvordan jeg skal
bli bedre på dette???Anyone??

Vi drar sammen med mange andre par,og på lørdag skal vi på konsert med
Blackberry Smoke.Det blir shopping,opplevelser og party.Det eneste jeg har
planlagt er å innom butikken Leilas general store.Ellers skal jeg spise meg
gjennom hele Stockholm:)

Kanskje det blir et innlegg her fra turen,men om det ikke skjer finner
du hobbyvimsa både på facebook og Instagram.
Sist nevnte blir garantert oppdatert:)

Nye maleri er lagt ut i mitt verksted HER

Velkommen til Gulzan Aker som ny følger på bloggen

Nyt dagen!!

Klem

1 kommentar:

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails