torsdag 15. september 2011

Utfordringer:)




Jeg har hivd meg på to utfordringer i dag.Den ene er sukkertøy for øyet bloggen som Ida Susanne står bak.Hun har en utfordring der du skal ta et bilde av ting som representerer bloggen din.Et bilde som oser deg,og som andre kan kjenne deg igjen på.Så her er mitt bidrag,hva syns du er dette meg?På begge utfordringene ble det med ting jeg har laget selv,men det er jo meg Hobbyvimsa.

Ønsker du og delta i Ida Sussanne sin utfordring kan du besøke henne HER



Den andre utfordringen jeg har tatt i dag er hos Lidyll.Hun har en stilleben utfordring,og her har hun også en oppskrift på hvordan det skal gjøres.Dette var gøy,og jeg har prøvd mange forskjellige stilleben i dag.Her er mine to bidrag.Om du vil delta kan du besøke Lidyll HER

Velkommen til Monica,Maria & Mette som nye følgere her på bloggen.

Ønsker du og delta i min Gi vekk trykk HER

Klemmer fra

9 kommentarer:

  1. hei så artig da!!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Velig fine bilder, og personlige!! Så da er det nok deg:-)
    Tusen takk for stemmen din,blir glad!!
    Klem♥

    SvarSlett
  4. Hei!

    Artig med utfordringer, og så fine bilder du viser. Ser også de nye Ektorp sofaene deres!! De er så lekre og passet ypperlig inn hos dere. De er jo så gode å sitte i også! Ha en god kveld/natt.

    Klem Siri

    SvarSlett
  5. Hei du!
    ...så gøy at du hang deg på utfordringen min! Det at folk gidder helge seg på, gjør liksom hele moroa med å dra i gang noe...*smile*

    ...og fine bidrag! Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker prikker,så var jo et par ting der som fikk hertet til å slå litt ekstra...*hihi*

    Flott kveld videre til deg!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  6. ...og den søte rutete termosen!*hjertesukk*

    *smile*

    SvarSlett
  7. Hei hei!
    Jeg deltar også på Lidyll sin utfordring og måtte selvfølgelig se på alle andres bidrag!

    Nydelig stilleben du deltar med, elsket spesielt muffinsen i monteret!

    Fabelaktig helg til deg!
    Maia

    SvarSlett
  8. Søteste fugleburet i rosa!!!!:D
    Fine bidrag!:)
    Lørdagsklem

    SvarSlett
  9. Så flotte stilleben.
    Flink du er!
    Er litt seinere ute, men henger meg på utfordringen, jeg ogsp.
    Takk for tips om utfordring hos Lidyll også.
    klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails