fredag 2. september 2011

Et Bjørketre kan brukes til så mangt!

Trykk på bildet så blir det større


Prinsesse rommet har fått en alternativ oppbevaringsløsing.Et bjørketre kan altså brukes til så mangt,og hos oss blir det nå brukt som oppbevaring til Anneli sine kjoler,sko og ekstra sutt.Den pyntet opp,og her finner en lett frem det en skal ha,bare å hekte av.Smokkene er et mareritt her i huset!!De forsvinner hele tiden,men nå har jeg alltid en på lur her ikke langt fra sengen hennes.Treet har jeg festet rundt hyllen med fiske tråd...Så da får det stå her så lenge det er fint..Har pyntet den nye oppbevaringplassen med fugler,mailegg kanin og verdens nydeligste fe.

Vimsemannen trodde det hadde "klikka" for meg når jeg sa hva treet skulle brukes til.Noen kjenner sikkert treet igjen fra messen jeg var på.Det ble brukt der først,og det var på turen hjem den ideen datt inn i hodet:)


Sofaen ble solgt i går,og nå er det bare å vente på at onsdagen kommer,da blir det ny sofa:)Vi er syv nabo jenter her som skal på hyttetur i oktober.I morgen har jeg bedt de hit for planlegging av turen.Vi skal ha mat og litt godt i glasset.Bare et problem jeg har solgt sofaen:)Vi får sitte ved spisebordet,og ellers har vi stor danseplass her hi hi!

Ha en fin fredag alle sammen!!

Velkommen til Inger-Lise som ny følger her på bloggen.

Vil du bli med på min Gi vekk,kan du gjøre det HER

Foreldremanualen har en blogg konkurranse om å vise frem sitt beste oppbevaringtips,jeg sender inn dette.Du kan sende inn ditt HER

Klemmer fra



8 kommentarer:

  1. Helt etter min smak!:)
    Har gjort noe tilnermet i butikk lokalet, men jeg har brukt driv-ved:)

    Ha en super helg da:)
    Klem Kari...ps...hvordan var IKEA turen??

    SvarSlett
  2. ja det blir nok kjempe kjekt med ny sofa tenker jeg! så oppfinnsomt med det bjørketreet da!! hehe jeg likte det veldig godt! ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Det var virkelig kjempesmart. Du har tenkt på alle detaljer. Jeg er mektig imponert.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hihi! Kul idé med treet! kjenner godt til møbelmangelen, vi har jo ingen bord for øyeblikket, og har flyttet inn det lille balkongsettet for å spise på. Men der er det bare plass til to, og i kveld får vi besøk. Vi får servere sushi på gulvet eller noe. Eller prøve å late som at det er trendy å stå og spise. :)

    Ha en fin helg! Klem:)

    SvarSlett
  5. Stilig :-) Jeg har også dilla på å ta inn stokker og grener i huset. Bruker dem til å henge lykter i, og til å henge kjoler i på barnerommet..

    SvarSlett
  6. Så utrolig tøft det var!! God inspirasjon :)
    Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!
    Selv slapper jeg av mens mannen ser på fotballkamp og vi lader opp til min kusines bryllup i morgen :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  7. Dette var kjempestilig!!:D Har ogås lyst å hente meg en inn en stokk..Men må vel go'snakke med kjæresten først;) hihi

    SvarSlett
  8. Så røft! =D

    Glemte jo å si at jeg digger figuren i den nye headeren din. *smelt*

    Har bladd meg nedover, og synes bildeveggen ble flott, og kjøkkenet virkelig har sjel. :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails