tirsdag 20. september 2011

Plantasjen og gavekort.


For en stund siden var jeg så heldig å vinne et gavekort fra Plantasjen inne hos Mi casa es su casa.Det er søte Jeanette som står bak denne bloggen.Tusen takk Jeanette !jeg koste meg med gavekortet på plantasjen,og fornøyd med skattene jeg fant.Disse lysetakene til telys lyser helt nydelig,de er i en lys grå farge.Vasen  hsr dere sett tidligere da den prydet dåps bordet i helgen.


Min sønn har dilla på gresskar,og skulle absolutt ha med disse hjem.Har pyntet den gamle kammer staken med noe av det.Tenkte å komme meg ut å få plukket litt mose og kongler,bare regnet kan stoppe.Skal lage meg en høst oppsats til å ha på trappen.Skal bruke noe av gresskar pynten også her.


Velkommen til Dorthe Thorup som ny følger her på bloggen.

Ønsker dere alle en fin høst dag!!

Ønsker du og delta på min gi vekk trykk HER

Jeg er med i en konkurranse inne hos Foreldremanualen om beste oppbevaring tips,og trenger din stemme.Om du liker mitt bidrag er jeg nr 1 du kan gi meg din stemme  HER

Klemmer fra

6 kommentarer:

  1. Så søte små gresskar da :) De passer jo perfekt til en liten høstoppsats :)
    Ha en flott dag :)
    Klæm Guri

    Blogger vil ikke oppdatere meg i disse dager, men jeg er her hver dag jeg ;)

    SvarSlett
  2. Mye fint på Plantasjen.
    Disse gresskarene er jo skjønne, kanskje jeg burde skaffe meg noen slike i baljen ute på trappa?
    Foreløpig bugner blomstene der sammen med herlig fargeglade røde fluesopp ;-)
    Enkelt og gratis!

    Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Fine ting du fikk for gavekortet:) Snedig dille sønnen din har;)
    Fin ettermiddag til deg:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint du har fått:)
    Gresskar er kjempefin pynt.
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Pyntegresskar er så fint!
    Og den vasen altså...LIKER! Må se etter den neste gang jeg er på plantasjen :) Har planer om å ta en tur dit og kjøpe minilyng en av de nærmeste dagene, til å pynte dåpsbord på søndag :)
    Nydelig frøken i dåpskjole under her!
    Så koselig at du ville være med på giveaway, tvi tvi ;)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  6. Så skjønn du er som linker til meg :)Så mye fint du har kjøpt for gavekortet.Ekstra gøy at du kunne bruke det i forbindelse med navnefesten.Synes det er så koselig med pyntegresskar nå om høsten.Følg med,kommer flere gavekort fra plantasjen inne hos meg:)

    Ønsker deg en nydelig dag;)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails