fredag 16. september 2011

Lavkarbo brød super enkel oppskrift.



I går bakte jeg lavkarbo brød!!Denne oppskriften var enkel og det hele tok kanskje 10 min for så og stekes i ovnen.Det blir 1 brød,men jeg doblet oppskriften og fikk 2.Her er det ingen heving bare å røre alt sammen (deigen blir linn) tømme i formen,og steke i ovnen.

Vil du prøve?Her kommer oppskriften.

Lavkarbo Brød:

4 Egg
1/2 boks cremf/kesam el. cottage ch
3 ss oliven/raps olje
1 ss bakepulver
1/2 ts Salt
50 g Linfrø
60 g Havrekli
50 Sesamfrø 
50 g solsikkefrø


Brødet blir bedre om du bytter ut sesamfrø med havregryn.

1.Pisk egg lett,bland inn kesam o.l og Olje.
2.Tilsett tørt og rør godt.
3.Husk bakepapir i brødform.

Stek nederst rille 180 grader i 55 min.

Ønsker du og delta på min Gi vekk trykk HER

Velkommen til Dora Chen,Guttemamma og Monica som nye følgere her på bloggen.

God helg!!

Da får jeg fortsette med vask og duk stryking.Navnfesten til Anneli er på søndag så her er nok å gjøre.I dag kommer Lena (min bonus datter).Minstevimsen gleder seg stort til store søster kommer.

Klemmer fra


5 kommentarer:

  1. Takk for tips. Dette skal jeg jammen lage idag :0) Ønsker deg en fin høstdag. Inger Johanne

    SvarSlett
  2. Takk for brødoppskriften:) Dette skal jeg prøve:) Tusen Takk:)

    Ønsker deg en flott helg! Klem Ellen.

    SvarSlett
  3. Oj, dette hørtes deilig ut. Håper jeg finner igjen oppskrifta neste uke, da skal jeg forsøke å lage den. =)
    God helg!

    SvarSlett
  4. Å det så godt ut! Skal teste det ut en dag:) Takk for at du deler oppskriften med oss:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. I ѵisіted multіplе web sites but the audiο quality fоr audio
    songs pгesent at this site is rеally wonԁerful.



    mу ωeb ѕite :: build solar panels

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails