tirsdag 31. juli 2012

Ilse Jacobsen jakke og støvler



Siden jeg hadde oransje Ilse Jacobsen støvler fra før måtte jeg jo ha samme i regn
jakke.I dag ble den endelig min da Floyd på Herkules hadde den på 30%,og
det passet bedre min lommebok.Liker passformen på jakken,og ikke minst finner
de meg om jeg skulle rote meg bort i skogen,lyser opp på lang avstand i denne
habitten.

Ble også regnstøy og støvler til minstevimsa i dag,da er også hun klar til barnehagen åpner
nå på torsdag.Pakker og merker klærne til begge barna det er jammen litt av en jobb.

Ha en fin tirsdags kveld!!

Klem


9 kommentarer:

  1. Så kul farge du har valgt! LIKER!

    SvarSlett
  2. Åå..dette var jo bare så lekkert, vennen! :) Så stilig farge! :) Og måtte smile da du skriver at du hvertfall blir funnet igjen i skogen ;)

    Ja, nå går det i merking av klær her og :) Sommeren går jammen fort, plutselig er det skole og bhg igjen.

    Ha en fin tirsdagskveld, og kos deg, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  3. Herlige og lekkert ღ
    Ilse Jacobsen har bare
    så mye fint, og knall
    stilig farge :))
    Fristende bløtekake her
    også, tror jeg må se til
    å lage det en dag. Det
    er bare så alt for lenge
    siden :) Kjempekoselig at
    du ville være med på min
    giveaway, og tusen takk
    også for alltid så kos
    ord på bloggen min ღ Du
    er bare så god... Ønsker
    deg en fortsatt fin uke
    Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Kjempefint antrekk.Jeg har de støvlene i hvitt.Veldig gode og gå på.
    Kjøpte noen fine sandaler sandaler i Ilse isommer , de var knallgode de au:)
    I dag har jeg fri, så nå blir det vasking og rydding:)

    SvarSlett
  5. Heia. Så tøft med oransje..Så mye regn som det er i dette landet, kan en jammen pynte seg litt når en våger seg ut (O: jeg likte fargen. Har brune støvler selv, men ville ikke hatt regnjakke i brunt...Kanskje jeg skal velge meg oransje?? ha en fin dag, Helst i sol....(O: kos kos

    SvarSlett
  6. Kjempefin jakke og støvler! Fin blogg du har også :)

    SvarSlett
  7. Lekre støvler og jakke!
    Antrekk som er sånn omtrent sexy!
    Man skal jo være flott også når det regner!!!

    SvarSlett
  8. Lekre støvler og jakke!
    Antrekk som er sånn omtrent sexy!
    Man skal jo være flott også når det regner!!!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails