lørdag 14. juli 2012

Romantiske Drømmer Interiør.






I går kom det nydelige nye skiltet mitt opp på veggen.Det er ikke bare å henge det opp,her
ble det både ommøblering og vask i samme slengen!!!holder på enda.
Skiltet kjøpte jeg på butikken romantiske drømmer interiør du kan besøke
facebook siden deres HER
Butikken ligger i øvre Bø (fra Bø mot Seljord) i en nedlagt bensinstasjon Emils Auto.
Utrolig mye fint der inne,og kjører du forbi i ferien bør du stoppe.

Elsker fargene på skiltet,og de kloke ordene.Nå har vi familie reglene på veggen og
kanskje vi blir minnet på å bruke de i hverdagen.

I dag skal jeg og barna besøke Lasse & Kamilla i kolonihagen.Er så fint der oppe,og kanskje
jeg får ta noen bilder å vise deg også.

Har kjøpt litt mer nytt til stuen som jeg viser deg i morgen.

Nyt lørdagen!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Heia!
    For et vakkert skilt!
    Det var bare helt nydelig:)

    Ha en herlig lørdag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Så kjempefint skilt! :) kunne eg og tenkt meg!

    Ha ei fin helg vidare!

    SvarSlett
  3. Det var et flott skilt! Det er så gøy å "friske" opp litt med noe nytt <3
    Må inn å se på den siden der!
    Ha en flott søndag!
    Nina

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails