mandag 9. juli 2012

Stuen vår..





I dag viser jeg bilder fra den ene delen av stuen.Sitter å vrir hodet,og lurer på hva jeg skal 
gjøre med dette bordet.Tenker å male det hvitt,grått eller beise det med drivved som jeg
gjorde med spisestuebordet.

Beise det har jeg mest lyst til,men det er så mye arbeid med å pusse det ned.Kanskje beise topp platen
og male understellet??

Har også et lite bord i samme stilen som skal få den samme behandlingen.

Har du et forslag???

I går hadde vi et deilig sommer vær!!Vi koste oss med bading,grilling og latter.
I dag er regnet her igjen,og det blir vel noen inne aktiviteter.Vimsemannen er dratt
på skolen!Lena min bonusdatter står på farten og skal hjem har vært
her siden torsdag.I dag blir det kun meg og minste barna hjemme.

Nyt ny uke!


Klem

7 kommentarer:

  1. Så koselig du har det i stua :)
    Blir sikkert lekkert å beise stuebordet.. Mye jobb, men blir jo så fint når det er ferdig :)
    Koselig du ville være med på giveawayen min :)

    Ha en herlig mandag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. For et kult bord :) Jeg falt litt for ideen din om ulikt på toppen og på beina..... Lykke til :)
    Klæm

    SvarSlett
  3. så koselig! digget den lampen og løpren =) det blir spennende å se hva du kjør med bordet!! =)=) unansett så har dere en kjempe koselig stue! =)=) Ha en fin dag! Masse klem

    SvarSlett
  4. Det har sikkert blitt kjempefint om du har beisa det...selv om jeg ser den ekstra jobben med å pusse det ned :-) Men det ser jo ut som om det kun har rette kanter, og da går det jo tross alt litt fortere :-D Gleder meg til å se hva du ender opp med :-))

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Koselig stue du har. Du kan jo også beise bordet sort, så er det ikke så mye pussing som behøves.Ser ut som sort kunne passe inn hos deg. Spennende å se hva du gjør med det, blir sikkert fint.

    SvarSlett
  6. Likte bordet som det var. :) Pen stue, ryddig og hjemmekoselig. Min stue er rotete for tiden, er i flyttemodus. :)

    SvarSlett
  7. Syntes stua de var kjempe koselig jeg! :)

    Ønsker deg en fin fin uke :)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails