tirsdag 10. juli 2012

Kjøkken detaljer!


En hjerteranke har blitt formet som et stort hjerte med en ståltråd.
Blomsterpotten er en falsk hollansk krukke.



Basilikumen har fått besøk av en trollhassel,og potten er et gammelt 
emalje fat.Røde kopper fra green gate.


Ved kjøkken øya henger masse forskjellig gammelt nips fra bruktbutikken.
Stativet er egentlig et håndkle stativ,men har her blitt brukt til et annet formål.
De gamle desiliter målene blir brukt til å ha penner i.

Her i Skien er vi på tredje dagen med flott sommervær,hurra!!
Krysser fingrene for at det vil være slik i lang tid.

Nyt ny uke og late ferie dager!!

Klem


4 kommentarer:

  1. flott blogg du har:)trur ikkje eg har kommentert før me e trufast følger:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar anonym:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Hei søte deg,
    takk for koselig kommentar inne hos meg - du er god!

    Jeg er helt i feriemodus om dagen, blogger bare når jeg har tid og lyst og jeg bruker lite tid foran skjermen om dagen. Men det er vel litt av poenget med å ha ferie er det ikke *fnis*

    Koselig og titte innom kjøkkenet deres :)

    I dag har fabelaktigmannen tatt seg en fridag for å underholde meg *yeay*
    Nyt kvelden søte deg.
    klem

    SvarSlett
  4. Hei snupp!
    haha..Kjenner meg litt igjen med det du sier om å gå inn å kjøpe sushi! Litt sånn : snik sniiik.."gi meg sushi'n min fort" så løper jeg ut igjen liksom *knisær*
    ..var der i g j e n igår...haha..
    Sååååå GODT!!!!

    Veldig koselig med ord fra deg altså!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails