onsdag 1. august 2012

Trekasser i slitte pasteller.





Disse nydelige trekassene kjøpte jeg på mester grønn i går.Elsker grønn fargen,
og den slitte overflaten.Naboen ga meg en bokhylle som er under oppussing.
Den er ikke ferdig enda,men skal vise deg når den er klar.Den ene kassen skal
etterhvert få plass her.Den gamle hyllen skal inn på mitt hobbyrom,der
trenger jeg mer hylle plass.Den nye bokhyllen er større,og det passer bra da jeg
også trenger mer plass til bøkene mine. 



80 talls svanene som ble lakkert passer perfekt til kassene.

En svane måtte bli lyseblå også...

Svanene er lakkert med KEM lakk som du
kan kjøpe HER

Velkommen til Tonje Merethe som ny følger her på bloggen.

Nyt dagen!

Klem


3 kommentarer:

  1. så deilig fargerikt hos deg i dag :)

    klem

    SvarSlett
  2. Herlige farger!
    Nyt dagen videre :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Jeg husker mamma hadde sånne svaner da jeg var liten. Nå som jeg ser hvor flott de kan bli, så skulle jeg ønske hun hadde tatt vare på dem! Elsker den fargen - den lyseblå også :) Og digger kassene også!

    Klem fra Landlivets Lykke

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails