fredag 20. juli 2012

Lycke Ny bag & Veske.




I dag har jeg shoppet meg ny bag til turen vår på farris bad.Vi hadde jo 5
års bryllupsdag den 14 juli,og jeg fikk to dager på hotell i gave fra mannen.
Gleder meg stort siden farris bad er mitt favoritt sted over alle.Mannen min går
på skole fra morgen til kveld i hele sommer,og vi ser nesten ingenting til hverandre.
Han har selvsagt også ordnet med barnevakt hele helgen.Gleder meg til 2 dager
bare oss to.
Da måtte jeg selvsagt ha en ny bag,og en veske ble også med begge fra merket Lycke.
Begge var på halv pris så jeg gjorde et kupp.Bagen har også en ekstra veske til nøkler og
 mobil,genialt!!


Har du gjort noen kupp i sommer?

I dag har jeg solgt sengen vår på finn.no,og venter på at mannen kommer hjem med vår
nye madrass seng.Søs har kjøpt seg ny seng,og vi var så heldige å overta hennes gamle.
Tusen takk snille søs.Ellers venter vi på at den lille jenta hennes skal komme ut av magen.
Terminen er 4 august,og da blir jeg tante for første gang.Har kjøpt flere gaver så nå kan 
hun bare komme.

Ha en fin helg!!!

Klem 

Shoppe

9 kommentarer:

  1. Så fine vesker du fant deg. Har selv funnet noen kupp på Panduro og Kremmerhuset i det siste.... alltid morro å gjøre en god deal.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Den var fiiin!!! Så gøy, gratulerer med fem år. Tenker dere skal kose dere der ja!!!

    SvarSlett
  3. Så lekker de er!! grattis med nye vesker!! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så flotte vesker du har fått deg,de likte jeg;-) kos dere på tur og nyt tiden! Kjekt å bli tante. Jeg har 2 nevøer og 3 nieser,og fjerde niese ventes i oktober!

    SvarSlett
  5. Stilig bag og veske, man kan aldri få for mange vesker. :-)
    Jeg har gjort sørgelige få kupp denne sommeren.

    SvarSlett
  6. så fine vesker!!

    SvarSlett
  7. Så fine ting! :) Jeg har faktisk ikke shoppet noe denne uka..hihi..men forrige uke kjøpte vi nytt servise!:)

    SvarSlett
  8. så gøy at de ble tante i dag da gratulere med det jeg skal bli tante i september og det blir en gutt onge gleder meg til å bli tante for første gang det skal bli gøy det da

    SvarSlett
  9. Hei du! Den øverste bagen din, hvor har du kjøpt den eller hva heter den? Har så sinnssykt lyst på den!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails