mandag 2. juli 2012

Karbonader hjemmelagde.






I dag ble det hjemmelagde hamburgere til middag.Brødet er fra Hatting.

Jeg har bare slumpet,men disse ble så gode at jeg bare må skrive det ned nå mens jeg husker det,
og kanskje du også vil prøve oppskriften.

Hjemmelagde karbonader:

1 kg karbonadedeig
1 egg
1 hvitløk (uten fedd)
1 liten løk
1 dl fløte
1 ts tacosaus
salt og pepper
En god neve med raspet ost
1 ss griljermel

Jeg moser alt i kjøkken maskinen,og former til karbonader med hendene.Lurt å ha
litt vann på hendene.Stek i panne med smør eller olje.

Lykke til om du vil prøve!!

Klem

Hobbyvimsa

4 kommentarer:

  1. Ser veldig godt ut! Takk for at du deler oppskrift.
    Klem

    SvarSlett
  2. Dette såg fristende ut :)
    Takk for at du deler.

    En fin tirsdag til deg :0)

    SvarSlett
  3. Det hørtes kjempegodt ut! Jeg bruker også å lage hamburger selv (men ikke med så spennende oppskrift som deg) og da bruker jeg pitabrød istedet for hamburgerbrød. Det synes jeg er så godt :)

    SvarSlett
  4. De karbonadene så helt deilige ut. Ha en fin tirsdag

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails