tirsdag 19. juni 2012

Retro brødboks til oppbevaring.


Denne super sjarmerende retro brødboksen i plast har blitt oppbevaring for alle maling tubene mine.
Siden jeg har den samme boksen i emalje til brød måtte denne få et nytt bruks område.Den passet 
perfekt til dette formålet.

Her i Skien har vi endelig hatt en sommer dag.Jeg har vasket hus,vasket og brettet klær,vært på møte,laget middag,passet mine barn,vasket veranda og inngangspartiet,ryddet i klærne jeg fikk i går...Det var det meste 
som har foregått her i dag.Nå er jeg sliten og stuper snart i seng!!!

Om du er på Instagram er jeg hobbyvimsa om du vil se glimt fra min hverdag:)
Kanskje vi ses der:)

Nyt kvelden og morgendagen!

Klem 

3 kommentarer:

  1. Vittig :) eg har nett den same brødboksen, forøvrig frå TW, og eg bruker den til brød :)

    SvarSlett
  2. ÅÅ,. den var cooool:)Heldige deg.
    Ha en fin kveld søte du, klems Nina:)

    SvarSlett
  3. Kul boks, man kan jo ikke få for mange bokser! La oss håpe vi får noen dager sommer nå, trenger det.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails