søndag 17. juni 2012

Maleri helg.


Akryl og struktur på deep edge lerret 60*80

kr 700


Akryl på deep edge lerret 60*80

Kr 700

Denne helgen har jeg fått malt to bilder,endelig litt tid inne på hobbyrommet.
Nå har tante vært og henta minstevimsen,og de har tatt seg en kjøretur til
bestemor og bestefar i Seljord.Minstevimsa sover ute i vogna,og det er
mot normalt helt stille her i huset,nyter stillheten.Skal jammen ta med meg
en kaffekopp og sette på litt musikk,og kose meg på hobbyrommet.

Velkommen til Heidi som ny følger her på bloggen.

Nyt søndagen!

Klem

2 kommentarer:

  1. Så fine malerier!!
    Jeg fikk ENDELIG kjøpt meg staffeli igår så nå blir det enklere og male for meg også.. syns det er så mye knot å ha det liggende på ett bord :)

    Ikke fått vert innom her på noen dager da bloggen ble hacket på Fredag :( men nå er jeg oppe og går igjen, med ny bloggadresse!! :)

    Ha en fin Søndag,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  2. Hva du kan?! WOW!

    Fineste søndagskvelden til deg, vakre.
    Her skal vi bare slappe av og kose oss.

    Smil og fine tanker!
    klem

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails