lørdag 16. juni 2012

Lav karbo pizza og min egen pizza dressing.




I dag har jeg prøvd pizzaen fra boken til Fotballfrue.Det øverste bildet er 
av pizzaen ferdig stekt,og det andre er deigen smurt utover langpannen.Prikkene
du ser i deigen er ost som smeltet i ovnenen.Den smakte utrolig godt,jeg var skeptisk:)
Men denne var altså veldig god.Oppskriften finner du inne på hennes blogg eller i boken.



Min egen pizza dressing kan jeg dele med dere:

Så mye rømme/kesam du måtte ønske smak til
med hvitløkspepper.Jeg bruker ca en stor ss
til en ts krydder.
Dette krydderet bruker jeg nesten til alt (my number one)
Her er både salt,pepper,hvitløk og persille i ett.
Rør godt sammen å la stå et par timer i kjøleskapet.



Lørdags snacks i kveld er herlige gigant mais:)

Velkommen til Camilla som ny følger her på bloggen.)

Nyt kvelden og morgen dagen!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails