lørdag 9. juni 2012

Legoland Adventure.


Vimsemannen og barna har hatt en fantastisk opplevelse i Legoland.


Vi har sett på lego kjørt karuseller og lekt.



Kan anbefale familie buffet  i knights table.Thord syns det var så gøy å spise i toppen av borgen.


Her graver gutta boys etter gull!!Thord fikk en gull medaljong til å ha rundt halsen av gullet han plukket.
Nå sover han i sengen med denne rundt halsen,nektet å ta den av.Da han la seg tittet han alvorlig på meg å sa tusen takk for en fin dag:)Så super søtt!!

Vi har stor kost oss i Legoland i dag...Danmark er deilig!!

I morgen skal vi stå opp 06.30 da går turen hjem.Trist at ferien vår er over,men vi har rukket mye.
Dyreparken
Abrahavn
Danskebåten
Lalandia
Legoland

Dette er mange opplevelser på en gang for våre små.

Klem

Hobbyvimsa

5 kommentarer:

  1. Åå..så koselig :) Dette høres ut som en helt herlig ferie :)

    Så god Thord er da - det er gode ord å høre det <3
    Gleder meg masse til vi skal til Legoland også :)

    Masse herlige opplevelser dere har hatt - både liten og stor :)

    God tur hjem i morgen :)
    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  2. Åååå som jeg savner Danmark! Var der myyye som barn på ferie.. Når jeg får egne barn skal jeg absolutt ta dem med på Danmarksferie!

    Koselige bilder :)

    Ha en fin Søndag - God tur hjem!
    klem jatte♥

    PS: Siste sjanse i gavedrysset mitt om du vil delta så sleng deg på!;)

    SvarSlett
  3. Koselige bilder. Husker da mine to var små og vi reiste til Legoland og Danmark. Veldig kjekk tid.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder, ser ut som dere har det alle tiders :)

    Fin søndag til deg!
    Her skal dagen bare nytes med pledd og blogging.

    Fine tanker til deg *smile*

    SvarSlett
  5. hørtes ut som en koslig ferie.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails