fredag 15. juni 2012

Knekkebrød med oppskrift.

Dårlige bilder tatt på kvelden

I går kveld lagde jeg knekkebrød igjen,dette er den tredje oppskriften jeg prøver.Denne gangen ble det oppskriften fra boken til fotballfrue.no.Om du vil prøve finner du den i boken.
Min oppskrift finner du HER
Lavkarbo brød oppskrift finner du HER




Fikk to brett i ovnen på varmluft,men knekkebrødene skulle stå i 70 minutter.Da ble det stekt mais med smør og salt mens jeg ventet.Nå skal jeg nyte knekkebrød til frokost etterpå venter min daglige dose med svart kaffe:)

Nyt dagen og helg!!

Klem

1 kommentar:

  1. Da står det to brett knekkebrød i ovnen her også! =) Takk for oppskriften. Jeg har byttet ut litt fordi jeg var tom for noe, men jeg har funnet ut at en kan bruke hva som helst i knekkebrød. Jeg hadde fiberhusk, men aldri brukt det før, så det var flott å få prøvd det også.
    Ha en deilig knekkebrøddag med svart kaffe!
    Klem ToneB

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails