lørdag 16. juni 2012

Duftlys.




Fabelaktig Maja har en utfordring denne måneden som heter duftlys.
Mitt duftlys scent magnolia er fra Home& Cottage.Damen som jobbet der fortalte meg 
at lysene kun skulle brenne i 1 time,og skulle lukte lenge.
Vil du se flere flotte bidrag eller delta selv trykk HER


Tok med mine deilige nye duftpinner  fra Airwick.
Her om dagen hadde min søte nabo Divamamma
lagt disse og et interiør blad i postkassen min!!Gøy med
overraskelser i postkassen.

Nyt lørdagen!!

Her øser regnet ned og vi er alle blitt forkjøla.
Inne lørdag med andre ord.

Klem

4 kommentarer:

  1. Koselig med duftlys :D:D
    God bedring til dere!

    SvarSlett
  2. Magnolia dufter så deilig :) God bedring og ha en fabelaktig lørdag! :) Klemmer

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg digger duftlys, men mannen min er ikke så glad i det, så jeg får passe på når jeg er alene. :)

    Sent i går kveld kom det jammen noe slags forkjølelsesgreier til meg også, ble skikkelig dårlig, og føler meg utrolig slækk i dag. Jeg som skal på fest og greier! Må nok bli en relativt rolig dag med alkoholfri fest i kveld gitt. God bedring til alle der i huset! :)

    SvarSlett
  4. God bedring til dere!
    Så koselig en nabo du har :) Naboen min kom med hjemmestrikkede sokker til sønnen min på 5 uker i går. Så jeg er også så heldig å ha koselige naboer ;)

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails