lørdag 23. juni 2012

Garden





Dette nydelige skiltet kjøpte jeg på Live,nå pynter det verandaen.
Her skal jeg etterhvert henge opp litt hageredskap da har jeg alt på
en plass.

Disse små drikke flaskene er fra søstrene grene.Har en stor vannflaske i kjøleskapet
hele tiden,da er kaldt vann lett tilgjengelig.Minstevimsen er veldig fornøyd med å ha
sin egen lille drikkeflaske.Nå spør han etter vannflasken for barn:)

Jeg er klar for 40 års bursdag i dag!Synd med været,men blir nok gøy selv om det regner.
Nå må jeg bare finne frem det jeg skal ha på meg.

Nyt lørdagen!

Klem 


2 kommentarer:

  1. hei på deg! så lekkert! du må kooooose deg masse!!

    SvarSlett
  2. Digger skiltet ! :-) Kos deg masse, snuppa..

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails