mandag 18. juni 2012

Kakefat lag det selv!


På bruktbutikken kjøpte jeg en svart lysestake og hvit tallerken til 5 kr pr del.
La på masse lim med limpistolen,og festet delene sammen.
Voila nytt kakefat i hus for kr 10. 


Her ser du det ferdige resultatet,mangler bare noen kaker.


Svart og hvitt i perfekt kombinasjon.

I dag har jeg vært og hentet masse70 talls klær og stoffer.Nå blir jeg ikke arbeids ledig når begge
barna begynner i barnehagen til høsten,da skal jeg få vært masse inne på mitt hobbyrom.Jeg og
mamma var en tur innom brukten i dag,og der plukket jeg med meg mange skatter.Delene til kakefatet
ble kjøpt der,og i morgen skal du få se flere skatter.

Nyt ny uke!!

Klem

3 kommentarer:

  1. Det kakefatet ble sannelig fint, Linda:)
    Og så heldig du er, tenk 4 sekker med alt det godiset:) Jeg gleder meg med deg jeg:) Jeg skulle også helst ha gått ned minst 15 kilo i vekt....en gang blir det alvor av vektnedgangen;)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Måtte bare legg inn enda en kommentar, du hadde så mange fine innlegg her jeg ikke har sett før. Hærlige farger og hærlige bildekombinasjoner, hatten av, me like!

    Sommerklem igjen, Ruthe

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails