torsdag 29. mars 2012

Vinner lykke på¨lotteri


Dette nydelige maleriet vant min lille datter på lotteri.Samboeren (Bess) til min mamma hadde tatt lodd på barna,og jammen stakk ikke Anneli av med andre premien som var dette maleriet til 3000 kroner.Pingvin foreldrene titter stolt ned på barnet sitt,og måten de står på lager et hjerte.Har allerede blitt veldig glad i dette maleriet...Naboen Divamamma har kjøpt mitt maleriet som hang her før,og da kunne pingvin familien overta plassen.

Bildet er malt av Torild Hellebrekke

Står på farten til helsestasjonen med minstevimsa,vaksine i dag.Beiset et strøk på terrassen i går,og det ble ikke fint.Prøve å legge et strøk til,men da skal jeg bruke pensel.Går fort i svingene med rullen,men blir ikke like bra syns jeg.Da jeg nesten var ferdig med beisingen begynte det å blåse skikkelig!!Søppelbøttene og utemøblene flagret i vinden her,og ikke minst spannet med beisen veltet utover terrassen.Fikk tørket opp det beste jeg kunne,men det ble ikke bra.

Ha en fin dag!!

Klemmer

4 kommentarer:

  1. Hei! :)

    Så heldig med maleriet da! *smile*

    Kjedelig med beisingen. Tror jeg hadde blitt rimelig svett hvis det hadde skjedd med meg. Nordlendingen hadde kommet til live og fått fart på ordspråket.. Stakkars naboer av og til *knis*

    Håper du får det til med andre strøket, flink er du i alle fall! :)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så heldige dere var med maleriet :) Kjempekoselig at de danner et hjerte over barnet :)

    Håper det ordner seg med beisingen, synd det skulle gå så galt da :S

    Håper ellers at du får en strålende dag :)

    SvarSlett
  3. Så koselig det bildet var ♥
    Alltid stas og vinne:)

    Usj, så kjedelig med beisingen, håper det blir bedre med pensel og at det ikke er "blåsebortdagen" npr du setter igang igjen:)

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Ja det får man kalle vinnerlykke :)
    Skikkelig koselig bilde!

    Finfin torsdagskveld til deg,
    Signe

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails