fredag 23. mars 2012

Skuffen som ble hylle.




Sa at jeg skulle ta noen bedre bilder av hyllen jeg lagde av en gammel skuff.Her kommer noen nærbilder!
Skuffen ble malt i dus grønn (koden finner du i innlegget lengre ned),og plakat fra sukkerdryss.no ble limt på med decopagelim.Syns selv den ble riktig så søt,og passet godt inn på veggen ved siden av peisen.

I dag satser jeg på at minstevimsa er frisk,for hun skal nemlig til besta i Bø denne helgen.Minstevimsen skal til tante snill,og vi har barnefri hele helgen.På lørdag skal vi i 40 års lag,og det blir nok gøy.Dagen i dag går med til pakking å levering av barn.Skal også prøve å få kjøpt inn litt maling til nye prosjekt.

Velkommen til Rita & Lea`s hus som nye følgere her på bloggen.Så koselig at jeg har fått så mange nye følgere i det siste,det setter jeg stor pris på.

Ønsker deg og dine en riktig fin helg!!

Vi knottes!!

Klem

5 kommentarer:

  1. Så utrolig søtt! du må ha en fin dag og nyt helgen!! Mange klemmer fra Yvonne.

    SvarSlett
  2. Endnu en af dine super gode ideer - så fint.

    Kh. Irene

    SvarSlett
  3. Den ble kul! Kreativ du er:)

    Ønsker deg en herlig helg!

    SvarSlett
  4. Intressant.

    Hälsningar från Finland.

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails