onsdag 14. mars 2012

Kvister i en gammel mugge.



En gammel sjarmerende mugge har fått forskjellige kvister til pynt.Passer perfekt på den gamle kommoden i gangen.Det første som møter meg når jeg går inn døren er denne sjarmerende muggen,og snart blomstrer det nok friskt oppi her,hverdags glede!!

I dag har jeg dratt med meg mine syke barn ut i frisk luft.Selv om omgangssyken herjer her fortsatt prøver vi og ut et par timer hver dag.I går plukket vi med oss disse kvistene,og litt kongler...Her i Skien har vi et nydelig vær,og vi har faktisk fått litt farge på vår hvite vinter hud.

Holder på og pusser ned ute møblene nå,og etterpå skal de vaskes,og oljes...Verandaen skal vaskes,og duker legges på bordene..Har plantet litt lyng og påskeliljer i krukkene ute.Jippi!!!Våren er min favoritt årstid..

Ha en fin onsdag og takk for alle gode ord dere legger igjen til meg.

Klemmer fra

3 kommentarer:

  1. Så fiiin vase - og perfekt match til kommoden. Supersjarmerende..

    Nyt kvelden søte deg :)

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så kos med kvister i vasen!! Smart vår-tegn liksom :))

    Klem!

    SvarSlett
  3. Koselig pynt :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails