lørdag 24. mars 2012

Nye lopper er kommet i hus.





I går leverte jeg vesla hos mammaen  min i Bø,og der skal hun være hele helgen.Mamma hadde vært på bruktbutikken å kjøpt med mange herlige skatter til meg.En hvit mugge,to krukker,veske og to tallerker alt dette hadde hun fått for 100 kr.Skattene er nå vasket,og noen av de har fått sin plass her i huset.
Fikk enda en skatt jeg skal vise senere må bare jobbe litt med den først.

Her står hele huset på hodet!!!Barna er vekk,og jeg har begynt på flere male prosjekt....Gøy gøy!!

Nyt lørdagen!!

Klemmer

5 kommentarer:

  1. Heldige du ! Snille mamman din..

    SvarSlett
  2. Så flotte skatter din mamma har kjøpt til deg:)
    Fink hun!!

    Og så deilig med en malehelg helt alene uten forstyrring:)
    KOS deg ♥

    SvarSlett
  3. Deilig med egentid, man trenger det avogtil. Ha en god helg.

    SvarSlett
  4. Flotte skattar du har fått av din mamma:)Heldiggris!!!
    Kos deg med malinga....godt å gjer det i fred og ro;)
    God helg-klem frå Mett♥

    SvarSlett
  5. De tallerknene var skikkelig fine! Liker sånne blå ting jeg ;)
    Ha en fin kveld :)
    KLæm

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails