lørdag 20. oktober 2012

Nytt på husveggen.





For en stund siden var jeg så heldig å vinne dette hus nr skilte fra Ramsign 
inne på bloggen Bengtgarden
Det ble dessverre en feil i produksjonen da jeg bestilte blått som skulle
matche den blå kanten på vasken.Det svarte er også veldig fint så jeg er 
fornøyd.
Nå henger skiltet i gammel stil over den gamle vasken på bod døren,passet
perfekt inn her hos oss i nr 18.


Ved inngangsdøren vår henger dette nype hjertet til pynt.Dette lager du lett
selv med litt ståltråd.Heng på ferske nyper,og det tørker av seg selv med tiden.
Fin og gratis høst pynt,og fargen passer perfekt nå som det nærmer seg 
Halloween.

I går var det dobbelt så mange lesere som vanlig her inne på bloggen.Grunnen
til dette var at boligpluss hadde skrevet om ullkule prosjektet mitt.I tillegg
var det bildet av den gamle døren som ble sengegavl på vårt soverom.Vil du
se innleggene finner du det HER og HER

Stolt som en hane at boligpluss.no fant mitt prosjekt interessant:)

Nyt lørdagen!

Klem

3 kommentarer:

  1. Herlig veggdekor. Vasken minner om den i huset til oldeforeldrene mine, de hadde en helt lik :-)

    SvarSlett
  2. Herlig med den gamle vasken på veggen!! Så fint det var med røsslyng oppi og det hjertet med nyper var jo så søtt!
    Ha en fin søndag! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails