mandag 22. oktober 2012

Neon en trend i høst mørke.






Akryl på lerret 60*70 kr 500

Er en interiør blogger og maler bilder tar en med seg årets trend i maleriene.
I det siste har jeg malt flere bilder med neon farger.Dette bildet ble jeg inspirert
til å male etter en avslappende helg på farris bad. Buddhaer er jo også i vinden for
tiden og begge ble malt i neon farger.Her har jeg også tatt med livets tre og de
syv chakra feltene.  


Akryl på deep edge lerret 70*70 kr 800

Enda en trend er gull,scull,stjerner og fargen svart,og dette maleriet har 
blitt inspirert av høstens interiør trender.

Vi lar oss inspirere av det meste,hva inspirerer deg?

Maleriene mine henger utstilt på Mamis cafe i Skien sentrum  frem til jul,salg
av bilder fra vegg.Har endel bilder her hjemme også.Sender i posten om du
skulle være interessert.

Vil du se flere av mine maleri trykk HER

French Larkspur

I dag er den store dagen for oppstart av kreativt nettbasert interiør kurs.
Flere Amerikanske interiør bloggere har gått sammen for å gjøre dette mulig.
Kurset vil vare de neste 5 ukene,og jeg gleder meg stort til å få satt i gang.
Det er fortsatt mulighet for påmelding det kan du gjøre HER
Tror jeg betalte ca 250 kr for et 5 ukers kurs,og det er jo ikke dyrt.

Nyt ny uke!!

Klem


Jeg har plassert http://hobbyvimsa.blogspot.com i Skiennorske bloggkart!



1 kommentar:

  1. Flotte bilder, lekkert det med den skarpe kontrastfargen :-)

    Flink og kreativ du !

    God tirsdag videre!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails