mandag 1. oktober 2012

Kjøkkenet om å lage en scene.





Hei høpp!

En ny uke og ikke minst oktober ønskes velkommen.I dag viser jeg bilder av kjøkkenet 
slik det rett og slett er til vanlig.Når jeg tar bilder til bloggen ryddes det og flyttes på ting.
Øverst på skapet står det diverse frokost blandinger og flatbrød.På benken står
 barne grøt og vellinger.Så fornøyd med skapet mitt fra Home&Cottage,men ble litt
 ivrig når bildet skulle bli tatt.Som du ser står den ikke fult så prydelige papp og papir
dunken mitt i linsen.Knekkebrødene på nederste bildet er rå,men det så ikke du ha ha!!

Det jeg vil frem til i dag er at bildene blir best å se på for deg når de er litt arrangert.
Her i vimse hjemmet er ikke alt på stell hele tiden.Vi har to små rote troll,og 
leker flyter her til tider.Henger også fast i gulvet noen dager.

Dette var litt bilder fra behind the scenes i vimsehuset!!!
Noen som kjenner seg igjen?

Koselig med nye fjes her inne.Velkommen til HouseofMe håper du
vil trives.

Ha en fin og kreativ ny uke!!

Klem

14 kommentarer:

  1. Koselig blogg og kjempe koselig kjøkken:)

    Ønsker deg en riktig fin og kreativ uke:)

    Klem Davina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Davina!!

      Kom ikke inn på noen blogg,så håper du ser det her.

      Tusen takk for fine ord:)

      Ønsker deg og også en fin ny uke!!

      Klem Linda:)

      Slett
  2. koselig ser det ut som rett og slett ;)

    SvarSlett
  3. Jeg må si at ditt hverdagskjøkken som du kanskje synes er litt "rotete" ser kjempe fint ut for meg, ikke rotete i det hele tatt og rett og slett kjempekoselig:)
    Da skulle du sett åssen det ser ut her innimellom hehe;)

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. He he - kan være litt artig det der med bloggebilder :-) Du kan vise bilde av den shina kroken, og så flyter det bak deg ;-) Flott med hverdagsbilder!

    Ha ei herlig høstuke - klem Siv

    SvarSlett
  5. Hehe, kjenner meg en smule igjen ja....Men er det ikke slik det skal være da ? Det skal vises at det bor folk her i huset i hvertfall :))
    Ha en herlig mandag
    KLem

    SvarSlett
  6. Hi hi, ja det blir litt mer livog røre i interiøret med barn i huset. Sånn er det jo bare. ;) Flott kjøkken du har da. Er kjøkkenet husets hjerte hos dere?
    Ha en flott dag.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  7. Hyggeligt køkken.
    Sådan som du beskriver ser der også ud hos os med rodet køkken og selvfølgelig rydder man op når der skal tages billeder. Det skal jo tage sig godt ud. Men vi ved vist alle at det ikke er hele sandheden.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  8. Det er trivelig at det går an å se rommene "brukes". Flott kjøkken, magisk fint skap!
    Ha en fin kveld!
    Klem Nina

    SvarSlett
  9. Første jeg tenkte var hurra noen som bruker kjøkkenet!!
    Takk<3

    SvarSlett
  10. Så koselig kjøkken dere har:) Og egentlig veldig ryddig, synes nå jeg:)
    Huset er til for å brukes, og det blir jo mer hjemmekoselig når man ser at det er i bruk:)

    Ha en flottbuke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  11. Hvis det er sånn hos deg til vanlig, kan du bare slappe av! Dette var direkte ryddig i forhold til hvordan det kan være her i Fjøset......
    Du har det kjempekoselig :)
    KLÆM

    SvarSlett
  12. Jeg ser ikke helt hva du mener er rotete ;) Kjempefint kjøkken syns jeg!

    SvarSlett
  13. Kjempe fint kjøkken! Kan jeg spørre, hvor har du kjøpt boksen du har kaffekapsler i?:D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails