søndag 28. oktober 2012

Dukkeseng make over.


Dukkesengen ble malt dus grønn.Limte på papir fra søstrene grene.Brukte 
decopage lim kjøpt rimelig  på Europris.


Slik så sengen ut før jeg begynte make over.Kjøpte den brukt for kr 65.
Hadde som mål og kun bruke ting jeg hadde i hus.


Skumgummi madrassen fra barnas vogge ble skjært til en dukkeseng madrass.
Et gammel putetrekk passet perfekt til madrassen.Sydde en liten rosa pute,og
vogn teppe jeg sydde til Anneli da hun ble født ble dukke dyne.


Da hun våknet i går sto sengen på gulvet med dukken hennes sovende oppi.
Dukken ble raskt kastet ut,og hun satte seg selv i sengen.Nå har hun skjønt at
dette er en dukke seng og leker fint med den.

Velkommen til Lillian som ny følger her på bloggen.Så koselig
 med nye fjes her inne:)

I dag går turen til Seljord på middag hos pappa og Nina.

Ha en fin søndag!!

Klem

9 kommentarer:

  1. Sengen ble kjempefin!
    Tenker lille tusta skal kose seg masse med den i tiden som kommer :)
    Kos dere i Seljord.

    Klem

    SvarSlett
  2. Sengen ble kjempefin :)) god søndagskveld :)

    Klem, Helén

    SvarSlett
  3. Så søt seng! Og jenta også, hun kommer nok til å kose seg med den:)

    SvarSlett
  4. Hehehe, Anneli er bare så skjønn. Herlighet å fin den senga blei. Kan ikke tro at det var den du kjøpte. Du er bare så fantastisk flink og kreativ. Det må du ta til deg.

    Anyways , bli med på min giveaway der du kan vinne 500,- i gavekort fra Almaoglukke.no da.

    Ser forresten at du nå er på bloggkartet. Endelig ;-)

    SvarSlett
  5. Så skjønn den ble! Kan tenke meg den fallt i smak. Bra jobba ;) Og du, sjekk ut det siste innleget mitt davel ;D Woop woop!

    SvarSlett
  6. Så flotte den blei!
    Skikkelig bra makeover :o)

    Eg såg deg i BoligPluss og snuppa. Stilig!
    Ha ei aldeles fortreffelig nye veka.

    SvarSlett
  7. Så fin den ble! Selvsagt likte hun den! :D

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails