tirsdag 23. oktober 2012

Barnerom inspirasjon.




Pinterest


God dag dere!!

I dag har jeg lagt ut litt inspirasjons bilder fra pinterest til dere.Anbefaler ikke å besøke pinterest
seint på kvelden,for plutselig har du sittet der i 3 timer,og skulle ha vært i seng for lengst.
Har nemlig god erfaring med dette,og i natt ble jeg sittende.Er så gøy å surfe rundt der inne,og
det finnes tonnevis med inspirasjon,vakre hjem og nydelige bilde.

Nå må jeg få gjort litt husmorsysler før det blir kaffe hos naboen DIVAMAMMA.

Velkommen til Laila "Det brune huset" som ny følger her på bloggen.

Ønsker dere en fin dag!!


Klem





7 kommentarer:

  1. Heisann du. ;)
    Lekker inspirasjon du viser frem i dag. Huff, jeg får liksom aldri tid til å gå inn på pinterest og disse andre bilde stedene. Når jeg sitter på dataen er det mest blogger jeg besøker. ;)
    Ha en flott dag.
    Hilsen Eline. ;)

    SvarSlett
  2. Så fine barnerom :) Helt nydelige alle sammen! :)
    Ha en fin dag!
    Klemmer til deg!

    SvarSlett
  3. Så herlige barnerom :) Masse flott inspirasjon på pinterest!
    Ha en finfin kveld :)

    SvarSlett
  4. Jepp.. i know! kan bli helt hekta der inne...bare litt til og litt til også bittelitt til :)

    SvarSlett
  5. Så fine!! Jeg må NØDT Til å komme meg inn på Pinterest skjønner jeg. Skjønna <3 Håper du skjønte jeg tulla når jeg sa at du måtte invitere meg på muffins. Fikk litt dårlig samvittighet etterpå.

    SvarSlett
  6. Oj, vad mycket härlig inspiration :)

    Kram/M

    SvarSlett
  7. Masse fint her!! Ha en fin dag!!

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails