mandag 8. august 2011

Vil du være med på maler kurs:)

Bildet er lånt fra Cecilie Sundfær sin blogg

Bor du i nærheten av Skien,og vil være med på maler kurs med den dyktige maleren Cecilie Sundfær så har du sjansen nå.
Jeg har meldt meg på,og gleder meg stort.Det er fortsatt noen ledige plasser om du vil være med.Kurset blir lørdag 24 september.
Gå inn på hennes side for mer informasjon og påmelding HER

Ønsker du og delta i min lille gi vekk trykk HER
Trekker ut en vinner nå på fredag.

Nyt mandagen!!

Klemmer fra

2 kommentarer:

  1. Takk for at du deler tips, vi bor i Sandnes, men høres bra ut, blir kjekt tenker jeg :)

    SvarSlett
  2. Hadde jeg bodd i næheten hadde jeg blitt med. Elsker å tegne og male, men får da aldri tid til det lengre. Det er vel bare noe man må gjøre og glemme alt annet rundt seg av og til.
    Ha det kos
    Klem
    Randi

    SvarSlett

Blir glad for kommentarer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails